Indstillinger i Safari
Fra : Carsten Ortmann

Dato : 26-02-04 21:23

Jeg har nu prøvet adskillige gange at indstille Safari som default
browser, fortælle den hvilken startside jeg gerne vil have og hvor den
skal smide downloads. Men af en eller anden grund gemmer den ikke
informationerne. Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg gemmer de
ting jeg fortæller Indstillinger i Safari?

vh
Carsten

Fra : Carsten Ortmann

Dato : 29-02-04 10:13

Carsten Ortmann <vousortmann@oncable.dk> wrote:

> [...]
> informationerne. Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg gemmer de
> ting jeg fortæller Indstillinger i Safari?

Jeg prøver lige ige: Er der nogen der kan hjælpe mig med at få
indstillingeren i safari til at hænge ved til efter næste boot-up?

venligst
carsten

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 29-02-04 10:20

Carsten Ortmann <vousortmann@oncable.dk> wrote:

> Jeg prøver lige ige: Er der nogen der kan hjælpe mig med at få
> indstillingeren i safari til at hænge ved til efter næste boot-up?

Slet filen /Library/Preferences/com.apple.Safari.plist

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg