Fliser i haven
Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 25-02-04 13:42

Jeg vil gerne have lagt 75 kvm fliser i min have... er der nogen, der har et
bud på, hvad sådan noget vil koste. Jeg vil gerne have helt almindelige, rå
herregårdssten..... hedder de vist.

Det vigtigste for mig er dog, hvad jeg skal regne med prismæssigt i
arbejdsløn og ikke nødvendigvis inkl. materialer, for jeg har INGEN ide om,
hvor mange timer sådan noget arbejde tager.

Der skal fjernes eksisterende fliser og lægges nye.

Mvh. Lisbeth

Fra : Mads Bondo Dydensbor~

Dato : 25-02-04 15:43

Lisbeth Jacobsen wrote:

> Jeg vil gerne have lagt 75 kvm fliser i min have... er der nogen, der har et
> bud på, hvad sådan noget vil koste. Jeg vil gerne have helt almindelige, rå
> herregårdssten..... hedder de vist.

Du kan f.eks. kigge på
http://www.netfliser.dk/

> [...]
> hvor mange timer sådan noget arbejde tager.
>
> Der skal fjernes eksisterende fliser og lægges nye.

Tror du gruset kan bruges igen?

Jeg ved meget lidt om det, men mon ikke du skal regne mindst kr. 200-250 pr m2?

Det vil sige omkring kr. 15-20.000,- for din terrasse?

Igen, jeg ved ikke noget om det - det er blot et skøn baseret på flisepris
(næsten 100/m2, arbejdsløn, ekstra grus, optagning, bortkørsel og bortskafning
af eksisterende fliser).

Det nemmeste er at ringe til en brolægger, vil jeg tro.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg. madsdyd@challenge.dk
Games like Tribe, Unreal, Quake, even The Legend of Zelda, and yes, Doom,

Fra : Keld Nygaard

Dato : 26-02-04 10:01

> Jeg ved meget lidt om det, men mon ikke du skal regne mindst kr. 200-250
pr m2?

Det kommer nok lidt an på, hvor i landet det skal leveres...
Regn med ca. 35 kr for en m3 sand, og så 400 - ??? for transport (+ moms)
(Pris i Østjylland)

/Nygaard