hjælp - jeg kan ikke finde svaret igen
Fra : Sanne Jensen

Dato : 25-02-04 12:29

For nogle dage siden, læste jeg her i gruppen om en hjemmeside, hvor det var
muligt at finde gode råd og vejledning til hverdagsproblemer.

Jeg kan ikke finde hvor jeg læste om det igen, er der nogen der kan hjælpe

Sanne

Fra : Peter Schroeder

Dato : 25-02-04 13:13

"Sanne Jensen" skrev
> For nogle dage siden, læste jeg her i gruppen om en hjemmeside, hvor det
var
> muligt at finde gode råd og vejledning til hverdagsproblemer.

Var det mon: http://ask-alex.dk/cookie_index.php ?

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply