Øjenlåg der hopper ved mindste anstrengels~
Fra : Miss007

Dato : 25-02-04 11:15

Hej herinde

Ja, nu har det stået på i næsten 2 uger, at mit venstre øjenlåg hopper ved
den midste anstrengelse. Det kan komme ved, at jeg kniber øjnene sammen og
derefter åbner dem igen...Det bliver ved til jeg spærer øjnene op så hårdt
jeg kan. Det er irriterende.

Jeg har selv tænkt på, om det kan være stress? Men mener ikke selv jeg er
stresset.
Vitamin mangel? Pleace sig hvad det kan være.

Hilsen Trine med de hoppende øjenlåg

Fra : Camilla W. Pedersen

Dato : 25-02-04 17:21

"Miss007" <misskat@F-J-E-R-Nmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> stresset.
> Vitamin mangel? Pleace sig hvad det kan være.

Hej.

Mon ikke det er en nerve der sidder i klemme?

MVH Camilla.

Fra : Miss007

Dato : 26-02-04 10:03

> Mon ikke det er en nerve der sidder i klemme?

Jo det er meget muligt...men i så lang tid, og fremkaldes så let? Det har
jeg ikke prøvet før. Det er meget normalt at det lige er for 1 minut ind
imellem, både i øjenløg og læber, men ikke i 14 dage. Så det var derfor jeg
spurgte

--

Trine (8500 Grenå)

Mobil: Samsung E700