Hvilken rundsav < 1000 kr.
Fra : Søren Andersen

Dato : 25-02-04 00:48

Har kigget på 2 forskellige rundsave hos Harald Nyborg:
Dewalt dw62 og Skil 5164
De koster ca. det samme 800-900 kr. og bruger 184mm klinger.
Kan nogen anbefale den ene fremfor den anden, eller har et helt 3. bud i
prisklassen omkring en 1000 lap.

Fra : Per H

Dato : 25-02-04 08:16

On Wed, 25 Feb 2004 00:48:20 +0100, "Søren Andersen"
<soren@SLETDETTElerskov-andersen.dk> skrev:

>Har kigget på 2 forskellige rundsave hos Harald Nyborg:
>Dewalt dw62 og Skil 5164

Skil har altid været godt.

Vh Per

icq 8212837

Fra : Peter Schroeder

Dato : 25-02-04 08:30

"Per H" skrev
> Skil har altid været godt.

Også min mening. Men tilsyneladende kan man
ikke få en original "lineal" til en Skil.
Hvis man kan det til DeWalt'en ville jeg vælge
den.

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Peter C.

Fra : Jens Juul

Dato : 25-02-04 22:52

>Kan nogen anbefale den ene fremfor den anden, eller har et helt 3. bud i

Hej

Jeg har en Skil (1200 watt) der vel er 15 år gammel efterhånden. Den er
brugt rigtig meget og kører stadig som ny. Eneste problem er at den ikke
er til præcisions snit idet klingelejet ret hurtigt fik lidt slør
............. indenfor det første år eller to, vil jeg tro.

Mvh Jens