Blå kartofler
Fra : Gunnar Grooss

Dato : 24-02-04 15:02

Hej
Sidste år var der nogle der spurgte på blå kartofler meget sent på sæsonen.
Nu kan det jo snart blive tid til at sætte dem, så derfor : jeg har nogle få
stykker i overskud, så hvis det har interesse kan der afhentes enkelte
knolde, men jeg vil ikke i gang med at emballere og sende, så hvis ikke du
bor mellem Århus og Randers får du nok for langt.
Gunnar

Fra : Lise Lund Brodersen

Dato : 27-02-04 22:14

> [...]

> knolde, men jeg vil ikke i gang med at emballere og sende, så hvis ikke du
> bor mellem Århus og Randers får du nok for langt.

Hejsa Gunnar!!!

Jeg vil meget gerne købe lidt af de knolde du har tilovers... Har forsøgt at
sende en mail direkte til dig, men den kom retur...

Kan du ikke lige sende en mail til mig???

Liselb"snabela"mail.dk

Lise Lund Brodersen

Lædergrime, westernsadler, seletøj mm. Speciel syes
Se mere på: WWW.sitecenter.dk/liselb

Fra : Chriz

Dato : 27-02-04 22:38

Nu er jeg ikke den store botanist, men når jeg er på ødegård i Sverige og
køber ind i ICA, da sælges der til tider en kartoffel de kalder Blå Congo. ( og
jeg skal love for at den ee blå !!!) Må ske kunne den skaffes således.
?.........

Chriz

Fra : Lise Lund Brodersen

Dato : 28-02-04 09:12

Ja, det var da en mulighed, men jeg bor helt ovre mellem Viborg og Randers,
så det er ikke lige så tit jeg kommer et smut til Sverige

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 29-02-04 12:15

> [...]

> i Sverige og køber ind i ICA, da sælges der til tider en kartoffel
> de kalder Blå Congo. ( og jeg skal love for at den ee blå !!!)

http://www.havenyt.dk/forum/koekkenhaven/822.html

Mvh. Lisbeth