gavl i glas
Fra : Steen

Dato : 23-02-04 17:54

Har et sommerhus med en delvis overdækket terasse, stuen derimod er ikek for
stor.
Har derfor overvejet at inddrage den overdækket del af terassen, og flytte
væggen ud så den flugter husets galv
kan på den måde få 12 m2 stue mere.
Nu ved jeg så ikke lige hvem det på vestkysten i jylland kan klare det
nummer, uden tvivl nogen der er bedre end andre.
og vil hade at få et firma til det, som er berygtet for at lave noget sjusk.
Formoder det er et af de der udestue firmaer som skal løse opgaven, da jeg
gerne vil have glas helt op i kip
Kan det svare sig at få det fremstillet i plastic frem for træ?

Nogen firmaer der kan anbefales, eller nogen der ikke kan?

Steen

Fra : benny

Dato : 23-02-04 17:10

plastik mørner med tiden derfor er træ bedst

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 23-02-04 19:12

"benny" <beny.pedersen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> plastik mørner med tiden derfor er træ bedst

Så kan jeg vel også skrive "Træ rådner med tiden derfor er plastik bedst..."
Der er altid nogle fordele og ulemper man bør overveje - måske mørner
plastik med tiden, men træ skal males, det skal plastikken ikke. Der er
sikkert flere fordele/ulemper.

Fra : frederik

Dato : 24-02-04 11:08

"Steen" <sfb[slet-dette]@privat.dk> wrote in message news:<403a3045$0$29383$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> [...]
> Kan det svare sig at få det fremstillet i plastic frem for træ?
>
> Nogen firmaer der kan anbefales, eller nogen der ikke kan?

hej steen

jeg har selv fået lavet en gavl løsning samt mindre tilbygning til
vores sommerhus og var også bange for at få en dårlig håndværker da
jeg pga af afstand ikke selv kunne følge med i byggeriet, jeg fik fat
i en håndværker igennem www.dlh-huse.dk som er et nyt samarbejde
mellem håndværker der er ved at starte op , hvor man også kan få
tegninger/tidsplan ja alt færdiglavet, og håndværkerne er alle medlem
af Bygsgaranti ordning, jeg oplevede ingen problemer. du kan kontakte
en af de tilsluttet håndværker og sige du har læst om ordningen på
internettet, eller som vi gjorde sende en mail til obs@dlh-huse.dk
hvis der ikke lige er en tilknyttet håndværker i dit område, hvorefter
vi blev kontaktet.

frederik