Ridse i køleskabsdør
Fra : Line

Dato : 22-02-04 22:59

Hejsa

Jeg håber, dette er den rigtige gruppe at spørge i.
Vi er kommet til at lave et par store fede ridser i døren på vores nye
(hvide) køleskab - hvordan fixer vi det? Kan man få noget dæk....-emalje,
eller hvad nu en køleskabsdør er lavet af? Eller skal vi i gang med
slettelak?

--
Mvh. Line

Fra : Madsen

Dato : 23-02-04 00:30

On Sun, 22 Feb 2004 22:58:39 +0100, "Line" <nasse@jubiimail.dk> wrote:

> [...]
>(hvide) køleskab - hvordan fixer vi det? Kan man få noget dæk....-emalje,
>eller hvad nu en køleskabsdør er lavet af? Eller skal vi i gang med

Du kan få et emalje reparations kit i byggemarkedet.
En lille flaske med emalje til reparation af ridser i
bl.a. vaske og badekar. Det virker også fint til
døren i køleskabet.
Sådan en flaske koster ca 80 kr og der er nok til
mange reparationer.
( jeg købte en i Silvan, men har også set dem i Bauhas )

mvh Madsen

Fra : Line

Dato : 23-02-04 08:13

Madsen wrote:

> [...]
> Sådan en flaske koster ca 80 kr og der er nok til
> mange reparationer.
> ( jeg købte en i Silvan, men har også set dem i Bauhas )

Tusind tak for hurtigt svar

--
Mvh. Line