Macs eget Mailprg kan ikke besvare mails
Fra : Henrik Krogh

Dato : 22-02-04 23:45

Macs eget Mailprg kan ikke besvare mails - trykker jeg på besvar sker
der ingenting.
Når mail lukkes nedog startes igen ligger der tomme mails i udkast som
heller ikke kan besvares - hvad gør jeg ....
Vil helst ikke tvinges over på Entourage....

--
Venlig hilsen
Henrik Krogh

Fra : Henrik Münster

Dato : 23-02-04 00:29

Henrik Krogh <henrik.kroghFJERN@bigfoot.com> wrote:

> [...]
> heller ikke kan besvares - hvad gør jeg ....
> Vil helst ikke tvinges over på Entourage....

Det kan nogle gange gå i skuddermudder. Det kan de fleste programmer.
Jeg har også været ude for, at Mail opfører sig mærkeligt. Normalt
hjælper det at lukker Mail og åbne det igen. Hjalp det dig? Ellers kan
det måske hjælpe at logge ud og ind igen eller måske helt genstarte
computeren.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henrik Krogh

Dato : 23-02-04 00:35

> [...]
> hjælper det at lukker Mail og åbne det igen. Hjalp det dig? Ellers kan
> det måske hjælpe at logge ud og ind igen eller måske helt genstarte

Jeg prøver med det samme - tror bare ikke det er nok - har haft fejlen
en gang før hvor jeg geninstallerede og flyttede al mail til andet prg
pu ha - er der noget med en plist fil der skulle virke som de gamle pref
filer under dert gamle system eller er det bare noget jeg drømmer
om....?
--
Venlig hilsen
Henrik Krogh

Fra : Henrik Krogh

Dato : 23-02-04 01:29

> [...]
> pu ha - er der noget med en plist fil der skulle virke som de gamle pref
> filer under dert gamle system eller er det bare noget jeg drømmer

næh desværre ikke - prøvede at fjerne "apple.com.mail.plist" men så
forsvandt al mail ..... hmmm

--
Venlig hilsen
Henrik Krogh