Favorites/bogmærker til Safari
Fra : Carsten Ortmann

Dato : 20-02-04 21:19

Er der nogen der ved hvordan man flytter sine favorites fra Explorer til
Safari? Indtil videre kan jeg kun finde ud af at flytte dem en ad gangen
og det tager ærligt talt rimeligt lang tid. Der må være en nemmere måde.

På forhånd tak for enhver hjælp

Carsten

Fra : Karl Antz

Dato : 20-02-04 21:32

Carsten Ortmann <vousortmann@oncable.dk> wrote:

> [...]
> Safari? Indtil videre kan jeg kun finde ud af at flytte dem en ad gangen
> og det tager ærligt talt rimeligt lang tid. Der må være en nemmere måde.

med venlig hilsen fra Morten reippuert:

<http://www.macosxhints.com/article.php?story=20031118230304761&query=sa
fari+debug>

det sku hjælpe

hilsen ka'l
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Carsten Ortmann

Dato : 21-02-04 23:04

Karl Antz <karl@antz.dk> wrote:

> med venlig hilsen fra Morten reippuert:
>
> <http://www.macosxhints.com/article.php?story=20031118230304761&query=sa
> fari+debug>

Strålende! Men jeg bliver alligevel lidt utryg over at skule i Terminal.
Kan jeg få en lidt nøjere beskrivelse af processen? Skal jeg kun skrive
det der står på web-siden eller forudsætter den en eller anden
startkode? Og hvor omfattende piller jeg? Er det kun i Safari, som jeg
bare kan ominstallere hvis det går i ged?

tak
Carsten

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 21-02-04 23:20

> [...]
> Kan jeg få en lidt nøjere beskrivelse af processen? Skal jeg kun skrive
> det der står på web-siden eller forudsætter den en eller anden

Du skal bare starte terminal og indsætte linien "defaults write
com.apple.safari IncludeDebugMenu 1" og trykke retur/enter.

>Og hvor omfattende piller jeg? Er det kun i Safari, som jeg
> bare kan ominstallere hvis det går i ged?

Det er udelukkende en indstillingsfil til Safari, du ændrer, no harm
done.
Alternativt kan du downloade Safari Enhancer.
Det er et program, der giver samme menu-mulighed.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg