Protokolindstillinger i X
Fra : Jesper

Dato : 20-02-04 19:10

Er der nogen der ved hvor/hvordan man ændre/tilføjer
protokolindstillinger i MacOS X 10.3 ?

Eksempelvis kunne jeg godt tænke mig at aim protokollen åbnede et vindue
i iChat frem for AOL Instant Messenger.

Eksempel på et link: aim:gochat?roomname=macsnakdk

Hvis det fungerede som jeg gerne ville have det til skulle det åbne et
vindue i iChat med chatroom macsnakdk

global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 21-02-04 15:30

Jesper <pletfjerner@kaffefilter.invalid> wrote:

> [...]
>
> Eksempel på et link: aim:gochat?roomname=macsnakdk
>
> Hvis det fungerede som jeg gerne ville have det til skulle det åbne et

Fyr op under IE og gør det via indstillnger -> protocol helpers.

Har du slettet IE, så kan "More Internet" gøre det.
<http://www.monkeyfood.com/software/moreInternet/>
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Jonas Voss

Dato : 21-02-04 16:48

In dk.edb.mac, pletfjerner@kaffefilter.invalid wrote:

> Er der nogen der ved hvor/hvordan man ændre/tilføjer
> protokolindstillinger i MacOS X 10.3 ?

Der er et Preference Pane der hedder More Internet, den kan den slags.

   <http://www.monkeyfood.com/software/MoreInternet/>

--
| Jonas @ 55.68 , 12.57 | <http://blog.verture.net/> |

BOFH-excuse: Power Company having EMP problems with their reactor