CPAP-brugere i Roskilde amt
Fra : Henning Christensen

Dato : 20-02-04 06:59

Efter de kommende ændringer med hensyn til dækning af udgifter
i forbindelse med brugen af CPAP-udstyret søger jeg forbindelse
med andre brugere af udstyret med henblik på fælles henvendelse
til Roskilde amt.

Venlig hilsen
Henning Christensen
e-mail: henning-christensen(at)orangenet.dk

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-04 22:52

> [...]
>
> Venlig hilsen
> Henning Christensen
> e-mail: henning-christensen(at)orangenet.dk

Kunne man evt prøve sådan et apparat? (mod betaling naturligvis!)

Hørte at selve brugen af det hos 'raske' mennesker, kunne hjælpe
lidt/noget/måske meget mod kronisk træthed/søvnighed!