Billigere forbrugsstoffer?
Fra : Kim S

Dato : 18-02-04 10:21

Hej med jer
Hvis man har et skinnebenssår og skal skifte forbinding hver anden dag
bliver der hurtig dyrt (40 kr. pr stk. på apoteket)
Der skulle vel ikke være en, der kender en billigere løsning
evt. en netbutik der handler med denne vare?
Kim S

Fra : arc@na

Dato : 18-02-04 13:12

"Kim S" <ks-nospam@post.cybercity.dk> wrote in news:c0vang$2iu6$1
@news.cybercity.dk:

> [...]
> Der skulle vel ikke være en, der kender en billigere løsning
> evt. en netbutik der handler med denne vare?

Får man ikke tilskud til nødvendige bandager?

--
Quidquid latine dictum sit altum viditur
Med venlig hilsen

Fra : Kim S

Dato : 18-02-04 14:01

Jeg skriver på vejne af min fatter
Han fortæller at der ikke er tilskud, ej heller fra Danmark
MVH Kim S

Fra : arc@na

Dato : 18-02-04 16:10

"Kim S" <ks-nospam@post.cybercity.dk> wrote in news:c0vnk0$2upf$1
@news.cybercity.dk:

> Jeg skriver på vejne af min fatter
> Han fortæller at der ikke er tilskud, ej heller fra Danmark

Det var dog utroligt!

Må jeg anbefale jer at skrive til sundhedsministeren - her er hans
telefonnummer og email-adresse (sløret, du skal fjerne ordet "fjern"):

Rasmussen, Lars Løkke, indenrigs- og sundhedsminister, Solbakken 6, 3230
Græsted, tlf.: 33 92 33 60, (telefax: 48 39 22 25).
E-mail adresse: im@im.fjern.dk
Folketingsmedlem for Frederiksborg Amtskreds (V)

Fra : Nicolai Lang

Dato : 18-02-04 15:47

On Wed, 18 Feb 2004 10:20:41 +0100, "Kim S"
<ks-nospam@post.cybercity.dk> wrote:

>Der skulle vel ikke være en, der kender en billigere løsning

Har du checket http://kirudan.dk ? Det er ofte de billigste med
sygeplejeartikler.

/Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Kim S

Dato : 18-02-04 17:21

Hej Nicolai
1000 Tak det var jo lige det vi søgte efter!
De skal kun have 1/3 - 1/4 af prisen
MVH Kim S

Fra : Kim S

Dato : 18-02-04 17:21

Hej Nicolai

Fra : arc@na

Dato : 18-02-04 17:27

Nicolai Lang <nicolai@spamcop.net> wrote in

http://www.kirudan.dk virker bedre.

Fra : Nicolai Lang

Dato : 19-02-04 12:41

On 18 Feb 2004 16:27:26 GMT, "arc@na" <this@ress.is.invalid> wrote:

>http://www.kirudan.dk virker bedre.

Nåja - my bad. Jeg havde ikke lige tid til at teste.

http://fuckwww.dk

Jeg forstår ikke de mange (ofte store) firmaer som ikke sørger for at
begge (eller bedre *...) virker ...

/Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : arc@na

Dato : 19-02-04 15:30

> http://fuckwww.dk

LOL!

Fra : Edvard Holm

Dato : 20-02-04 01:33

"arc@na" <this@ress.is.invalid> wrote in message news:<4034c855$0$95023$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> Nicolai Lang <nicolai@spamcop.net> wrote in

> LOL!

Hej alle
Skinnebens sør behøver man ikke at døje med de kan heles hurtiht klik
ind på www.emuolie,dk
Edv

Fra : arc@na

Dato : 20-02-04 03:22

globalemu@post.cybercity.dk (Edvard Holm) wrote in

> Skinnebens sør behøver man ikke at døje med de kan heles hurtiht klik
> ind på www.***olie,dk

Du er mere end almindeligt ubegavet. Er du ikke?