AppleWorks 6.2.9 på dansk
Fra : Henrik Münster

Dato : 17-02-04 22:17

Nu er opdateringen til AppleWorks 6.2.9 kommet på dansk. Det er lækkert,
at den understøtter scroll-mus, så jeg kan rulle med min Griffin
PowerMate. Eller har jeg godt nok ikke haft tid til at udforske det
nærmere.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Martin Petersen

Dato : 17-02-04 22:31

> [...]
> at den understøtter scroll-mus, så jeg kan rulle med min Griffin
> PowerMate. Eller har jeg godt nok ikke haft tid til at udforske det

Opdateringen kører godt nu, men den smadrede alle de referencer der var
i mine regneark. Både inden for samme ark og mellem fsk. ark.

Og regneark med grafik i (rammer og streger) kunne ikke åbnes, men måtte
oversættes i MacLink.

Så hvis man har en masse vigtige regneark liggende, skal man nok vælge
sig en opgraderingsdag hvor der er tid til at lave lidt reparation!

Ellers kører det kvikt og ok, uden at jeg kan se nogle ændringer ...

Martin