planlægning af badeværelse
Fra : Kim

Dato : 17-02-04 21:04

hej Gruppe

Er der nogen her der kender et program så man kan planlægge hvordan et
badeværelse skal se ud ? Det eneste jeg er stødt på er på
www.boligtorvet.dk og det er nogetskrabet synes jeg.

mvh

Kim

Fra : Calle.

Dato : 18-02-04 17:11

> hej Gruppe
>
> Er der nogen her der kender et program så man kan planlægge hvordan et
> badeværelse skal se ud ? Det eneste jeg er stødt på er på
> www.boligtorvet.dk og det er nogetskrabet synes jeg.

milimeter papir, og så lave modeller i målestok, som du kan prøve at flytte
rundt med.

--
Calle

Fra : Kim

Dato : 18-02-04 19:27

Den metode har jeg også brugt før..............men det kunne da være at
nogen vidste noget om et prg.

Kim

Fra : Ole Jensen

Dato : 19-02-04 10:09

Kim
> [...]
>
> Er der nogen her der kender et program så man kan planlægge hvordan et
> badeværelse skal se ud ? Det eneste jeg er stødt på er på

Hej

www.devi.dk kan du under Løsninger vælge et punkt der hedder
"Matplanner".
Der kan du designe dit badeværelse og udregne gulvvarme m.m.
Prøv at kigge på det.

mvh
Ole-J

Fra : Nielsen

Dato : 19-02-04 18:28

"Kim @liebum.dk>" <kim<fjerndette> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen her der kender et program så man kan planlægge hvordan et
> badeværelse skal se ud ? Det eneste jeg er stødt på er på

Måske kan denne hjælpe
http://www.room328.com/cdshop/cdshop_detailed.asp?PID=440&lang=DK

Nielsen

Fra : Jesper Hansen

Dato : 20-02-04 14:55

Kim

> [...]
>
> Er der nogen her der kender et program så man kan planlægge hvordan et
> badeværelse skal se ud ? Det eneste jeg er stødt på er på

Her:

http://www.evers.dk/forsideny.html#

Se under "Baderums-cd", om den er noget værd ved jeg ikke men du kan
købe den hos lavrpisvvs.dk også.

Mvh

Jesper.

Fra : Kim

Dato : 20-02-04 18:18

Jeg takker for svarene, nu er der da lidt at arbejde videre med.