Et mærkeligt spørgsmål.
Fra : Steffen Holm

Dato : 17-02-04 19:34

Hej NG.

Jeg har gået og fået en sang på hjernen. Den sang som rundstykkerne synger
til Kærgården-pakken i den reklame der kører for Kærgården for tiden.

For mig at høre er det noget italiensk tenorhalløjsa.

Nogen der har en titel som min pladepusher kan finde frem?

På forhånd tak for hjælpen.

--
Steffen Holm

Fra : Lars Stokholm

Dato : 17-02-04 20:21

In dk.kultur.musik, Steffen Holm wrote:

> Hej NG.

Hejsa.

> Jeg har gået og fået en sang på hjernen. Den sang som rundstykkerne synger
> til Kærgården-pakken i den reklame der kører for Kærgården for tiden.

Det er vist Andrea Bocelli - Per Amore.

--
Lars Stokholm " Everything under the sun is in tune,
but the sun is eclipsed by the moon. "

- Pink Floyd (Eclipse)

Fra : Steffen Holm

Dato : 17-02-04 20:36

"Lars Stokholm" <monospam@mail.dk> wrote:

> Det er vist Andrea Bocelli - Per Amore.

Tak for svaret.
--
Steffen Holm

Fra : Claus Hegelund Skaar~

Dato : 18-02-04 21:52

<klip>
Per Amore.

Hey! Ham kender jeg sgu!! Han render altid med pigerne, når vi er i byen...

- Claus