Rensebånd >10m
Fra : Carsten Keller

Dato : 17-02-04 19:31

Hej gruppe.
Jeg har muligvis et tilstoppet ventilationsrør. For at teste vil jeg prøve
at skubbe et rensebånd igennem det, men jeg kan ikke opdrive nogen der er
længere end 7,5 meter. Det optimale ville være hvis det kunne lejes (i
Århus), da det nok ikke er hver dag jeg skal bruge et så langt rensebånd.

Takker
Keller

Fra : "> Allan

Dato : 17-02-04 19:41

> [...]
> længere end 7,5 meter. Det optimale ville være hvis det kunne lejes (i
> Århus), da det nok ikke er hver dag jeg skal bruge et så langt rensebånd.

Hvis du er medlem af Falck - så hør om du må låne deres...

Mvh
Allan

Fra : Carsten Keller

Dato : 18-02-04 08:22

"> Allan <" <nope..@spørg i gruppen.dk> wrote in message

> Hvis du er medlem af Falck - så hør om du må låne deres...

Jeg bor faktisk klods op af en Falck-station, men er desværre ikke medlem
Ellers et godt forslag...

Keller

Fra : "> Allan

Dato : 19-02-04 22:37

> Jeg bor faktisk klods op af en Falck-station, men er desværre ikke medlem
> Ellers et godt forslag...

Spørg dem da alligevel...
Ellers få en du kender der er medlem, til at låne det.

Mvh
Allan

Fra : Carsten Keller

Dato : 20-02-04 08:25

> Spørg dem da alligevel...
> Ellers få en du kender der er medlem, til at låne det.

Fandt i går en årsag på anden vis, men det må jeg vist hellere starte en ny
tråd om...

Keller