Yamaha Aerox indstillinger
Fra : rotel

Dato : 17-02-04 16:34

Jeg har fået min værksteds maual i dag og hvad læser jeg?
At olie pumpen har en indstilling eller skrue der hedder 2.62 mm i
(F),(B),(P), (I), (E) og 2.5 mm (D),(NL), (CHE).
Betyder det at de kører hurtigere i Frankrig og derfor skal have mere olie ?
Eller er der noget andet der spiller ind?
Anderledes gearing eller sådan.
Har kompressions forholdet noget med olie forbruget at gøre, da
kompressionen er lidt højere i 2,5mm landene? 7.9 i 2.62 landene og 8.1 i
2.5 landene.

Fra : rotel

Dato : 18-02-04 17:16

så fik jeg sku bugt med ekspert vældet