Ang. power-luftfilter
Fra : Zeros

Dato : 17-02-04 07:45

Jeg har købt et power-luftfilter hos TH, og det gav da også lidt så
knallerten blev lidt kvikkere. Men jeg synes den larmer for meget.
Gør alle power-luftfiltre det? Eller hvilket et kan anbefales hvis den skal
være lydsvag og samtidig "virke"? Og må meget gerne være vandtæt!!
Jeg har set en masse forskellige filtre på diverse scooter salgssider... men
hvilket skal man vælge?
Eller kan man selv gøre den lydsvag + vandtæt? Alle tricks modtages :)

Hilsen Martin

Fra : H-J M

Dato : 17-02-04 11:36

"Zeros" <filuma@SLETadslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
men
> hvilket skal man vælge?
> Eller kan man selv gøre den lydsvag + vandtæt? Alle tricks modtages :)

Jeg kan anbefale alle de filtre som www.speed-line.dk har
Doppler filtret larmer ik så meget og er ret vandtæt pga. udformningen.
Malossi E13 er IMO konge filtret. Det brummer. E5 er en skriger. Det er som
at køre uden filter.
Nu huskede du at dyse op da du skiftede til det nye filter?

--
Mvh. Hans-Jacob
Piaggio Zip. TP Racing+, Tr Tap, 21 dell'o, Techno Prestigio og 20% polini