HASTER: Lapning af knallert 45????
Fra : Tigeren

Dato : 15-02-04 21:03

Er der en venlig sjæl som kan fortælle hvor man kan få lappet en
knallert 45 på Amager til en ordentlig pris.

Lasse

Fra : Allan F. Hermansen

Dato : 15-02-04 21:41

>Er der en venlig sjæl som kan fortælle hvor man kan få lappet en
>knallert 45 på Amager til en ordentlig pris.

Jeg tror, det billigste, du kan gøre, er at gøre det selv. Mit bagdæk
var fornylig punkteret, så jeg købte et lappesæt bestående af nogle
underlige klistrende "pinde", 2 stk. værktøjer og noget klisterstads.
Det er særdeles nemt at gøre selv, og indtil videre (ca. 3 uger) har
det overhovedet ikke tabt tryk.

Med venlig hilsen

Allan F. Hermansen
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15883547

Fra : Jess Mathiasen

Dato : 18-02-04 00:18

"Allan F. Hermansen" <quincy_md@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> underlige klistrende "pinde", 2 stk. værktøjer og noget klisterstads.
> Det er særdeles nemt at gøre selv, og indtil videre (ca. 3 uger) har

- eller køb en af de der spraydåser på en tankstation.
Koster 70,- og virker fint.
Mvh
Jess