det kan du sagtens den skal bare inregisteres.
Sæt en 70 ccm på og syn den som en motorcykel.
"Bent The Nighthawk" <nighthawk9400@REMOVEMEyahoo.dk> wrote in message
news:Xns949268DEF5DF1bentthenighthawk@212.242.40.196...
> "/Ole" <ole_ryoFJERN@DETTEstofanet.dk> wrote in news:402ff011$0$18954
> $ba624c82@nntp04.dk.telia.net:
>
> >
> >>
> >> Ok på den måde, hvad er HK forskellen? Hvad med PMX og HK på den i
> >> forhold til de andre?
> >>
> >> --
> >> Mvh
> >> Henning Lund
> >> icq 18805021
> >>
http://sitecenter.dk/freespace/ hla@tdcspace.dk
> >>
> >
> > Nu vil jeg ikke skydes for det, men jeg mener, at HK forskellen er knap
2
> > HK, ret mig, hvis jeg tager fejl.
> >
> > /Ole
> >
> >
>
> En Hot50 er normeret til 2,8HK, hvor en BigMax er normeret til 4,4HK
>
> Der blev skrevet at begrænsningerne er skiven, blindtarmen og topstykket.
>
> Hvad med begrænsningen i luftfilteret, eller antallet af skyllekanaler i
> cylinderen, eller fjederstyret i koblingen?
>
> Fjederstyret i koblingen på Hot'en er større end i BM'en, hvilket
> forhindrer maximal gearing.
>
> Der sidder en begrænsning i indsugningen i luftfilteret, et ekstra rør der
> begrænser luftmængden der kommer ind i filteret.
>
> Nogle siger at der ingen forskel er på cylinderen, mens andre siger at der
> er forskel i antallet af skyllekanaler? På en Hot50 er cylinderen mærket
> 3KJ-10 - på en BigMax er den mærket 3XY-00. Hvorfor denne forskel, hvis
> cylinderen er ens?
>
> Min lokale scootersnedker sagde, at sålænge jeg kører med den originale
> cylinder, er der ingen grund til at fjerne begrænsningen i luftindtaget,
> men hvis jeg skiftede til en bigmax cylle kunne det godt betale sig, samt
> en omdysning (pga den mere luft).
>
> Mvh
> Bent The Nighthawk