Økologisk kakao/chokolade
Fra : eh

Dato : 14-02-04 14:12

Hvor kan man købe økologisk kakao eller chokolade UDEN nogen
tilsætningsstoffer eller sukker? (Datteren har svær fødevareallergi.)
Hvor finder jeg opskrift på at tilberede kakao'en til chokolade med
økologisk rørsukker og øko-fløde?
Jeg håber meget på hjælp fra en venlig sjæl.
mvh
Erling

Fra : David Rasmussen

Dato : 14-02-04 14:39

eh wrote:
> [...]
> økologisk rørsukker og øko-fløde?
> Jeg håber meget på hjælp fra en venlig sjæl.

I Irma, ISO, visse brugser og alverdens helsekostbutikker.

Urtekram laver noget glimrende kakao og glimrende chokolade. Også
Økoladen, Mølle Skovly etc.

/David

Fra : eh

Dato : 14-02-04 20:49

Tusind tak for råd og dåd. Det vrimler jo ikke med øko-butikker her i de
ydre provinser.
mvh
Erling

Fra : Jacob

Dato : 20-02-04 22:28

On Sat, 14 Feb 2004 14:11:35 +0100, eh wrote:

> Hvor kan man købe økologisk kakao eller chokolade

Min kæreste købte mathilde øko kakao (tror det er nyt at de er begyundt på
det) i kvikly.

-Jacob