Vildthegn
Fra : Preben Andersen

Dato : 14-02-04 16:11

Er der nogen der ved, hvor man kan købe vildthegn, helst Fyn /
Trekantsområdet. Hvad koster det, og hvad koster de rør, der bruges til at
sætte hegnet op med?

mvh
Preben

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 14-02-04 17:09

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev

> Er der nogen der ved, hvor man kan købe vildthegn, helst Fyn /
> Trekantsområdet. Hvad koster det, og hvad koster de rør, der bruges til at
> sætte hegnet op med?

http://www.haraldnyborg.dk/

Klik på 'Havehegn & Trådflet' i den gule bjælke.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Preben Andersen

Dato : 14-02-04 17:15

"Erik Ginnerskov" <eginNOSPAM@html-faq.dk> wrote in message

> http://www.haraldnyborg.dk/
>
> Klik på 'Havehegn & Trådflet' i den gule bjælke.

Det er desværre ikke dyrehegn, det er ikke højt nok.

mvh
Preben

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 14-02-04 20:25

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev

> Det er desværre ikke dyrehegn, det er ikke højt nok.

Varenr. 5613 KNYTTET STÅLGÆRDE 140CM - 50 M 349,00

Det vil jeg da kalde dyrehegn

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Preben Andersen

Dato : 14-02-04 21:09

> Det vil jeg da kalde dyrehegn

Små dyr muligvis
Ikke de rådyr jeg har i haven, de springer let over et plankeværk på 150 cm.

mvh
Preben

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 14-02-04 23:39

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev

> Små dyr muligvis
> Ikke de rådyr jeg har i haven, de springer let over et plankeværk på 150
cm.

Så tag to af dem på 1 meter og stak dem. Lidt bindetråd kan holde dem sammen
som et hegn på 2 meter

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 14-02-04 17:14

On Sat, 14 Feb 2004 16:11:06 +0100, "Preben Andersen"
<pranSLETDETTE@privat.dk> wrote:

>Er der nogen der ved, hvor man kan købe vildthegn, helst Fyn /
>Trekantsområdet. Hvad koster det, og hvad koster de rør, der bruges til at
>sætte hegnet op med?

Hedeselskabet er et godt bud - http://www.hedeselskabet.dk/
Men billige er de nok ikke ... til gengæld vil jeg gå ud fra at de ved
hvad det drejer sig om.

http://www.gartneriet.dk

Fra : Preben Andersen

Dato : 15-02-04 11:55

"Mads Lie Jensen" <mads@gartneriet.dk> wrote in message

> Hedeselskabet er et godt bud - http://www.hedeselskabet.dk/
> Men billige er de nok ikke ... til gengæld vil jeg gå ud fra at de ved
> hvad det drejer sig om.

Jeg kan se af prislisten, at de er en del billigere på hegn, men nok lidt
dyrere på stålpæle.
Ellers har jeg i mellemtiden fundet følgende:

www.hegnsbutikken.dk og
www.norup-silvahegn.dk

Begge har de hegn, jeg var ude efter. Det hjalp at søge på "Stålgærde" i
stedet for "Vildthegn".
mvh
Preben

Fra : Peter Mortensen

Dato : 14-02-04 18:22

> [...]

>Er der nogen der ved, hvor man kan købe vildthegn, helst Fyn /
>Trekantsområdet. Hvad koster det, og hvad koster de rør, der bruges til at

Jeg brugte selv Poda Hegn i sin tid (for et par år siden) og
er udemærket tilfreds. Man kan både købe materialerne og få
dem til at sætte det op.

http://www.poda.dk/
http://www.poda.dk/produkter/produkt.htm
http://www.poda-hegn.dk/
http://www.hegn.dk/

Mvh. Peter

"In the beginning the universe was created. This
has made a lot of people very angry." --D. Adams
--

Regards,
Peter Mortensen

Peter Mortensen, E-mail: NukeSPAMMERSpmortensen@forskning.dk
Software Engineer, M.Sc.E.E. 65 97 39 39 / 23 34 29 88.
Bioinformatics Application developer
University of Southern Denmark
CEBI/BMB
Campusvej 55
DK-5230 Odense M
<http://mortensenforskn.homepage.dk/> and maybe
<http://radio.weblogs.com/0106961/>
DKK 26600 (US$ 3800) charge to accept unsolicited commercial messages.
Echelon illegal secret conspiracy corruption bribe return commission.

Fra : Preben Andersen

Dato : 15-02-04 11:44

"Peter Mortensen" <NukeSPAMMERSmortensen@protana.com> wrote in message

> Jeg brugte selv Poda Hegn i sin tid (for et par år siden) og
> er udemærket tilfreds. Man kan både købe materialerne og få
> [...]

Det var da et forsøg værd. Tak for det.

mvh
Preben