overenskomststridig strejke blandt buschaf~
Fra : kattefar

Dato : 12-02-04 08:12

Det er hver gang meget beklageligt, hvor lidt buschafførene tager hensyn
til resten af befolkningen. Det hele ser ud, som om de heller strejker
end at gøre deres job. Efter min mening skulle alle, som strejker
overenskomststridig, udover at de ikke får løn i den periode, få en bøde
de kan merke og betale ALLE omkostningerne, som bliver påført os andere
borgere, så som taxaudgifterne, løntab fordi man kommer for sent på
arbejde mm.
En varselt strejke efter arbejdsmarkeds regler er helt i orden, men den
ulovlighed med overenskomststridige strejke har intet at gøre i vores
samfund.
Ulrich

http://www.kandu.dk/

Fra : Gap

Dato : 12-02-04 09:11

Du må meget undskylde mig , men hvad har dette med mad og drikke at gøre???
Find et andet sted at poste dit indlæg
Mvh

Grethe

Fra : Michael Nielsen

Dato : 12-02-04 09:45

Og alle som bruger en tilfældig NG til et OT inlæg burde betale alles
timeløn for at læse ligegyldige og uvedkomne indlæg...

Michael

Fra : Inger Pedersen

Dato : 12-02-04 09:59

"Michael Nielsen" <**m.oestergaard@c.dk> skrev i en meddelelse

> Og alle som bruger en tilfældig NG til et OT inlæg burde betale alles
> timeløn for at læse ligegyldige og uvedkomne indlæg...

JA! - samt tidsforbruget ved at lægge dem i kill-filtret

Hilsen Inger

Fra : Rømer

Dato : 12-02-04 09:59

Det kan ikke betale sig - afsenderadressen er ikke gangbar.
Men man kan da undre sig over, at ævlet skal fuldciteres to gange i
svarene!!