Rabarber?
Fra : Vibeke & Michael

Dato : 10-02-04 12:50

Hej Ng.

Er der nogle herinde som ved hvor jeg kan købe rabarber på denne årstid.
De må gerne være frosne.
Jeg bor i Horsens, så det må også gerne være i nærheden.

Jeg har prøvet føtex, men de var nu ikke specielt samarbejdsvillige.

På forhånd tak.

MVH

Michael

Fra : Stinne og Rune

Dato : 10-02-04 13:27

Hej

Jeg ville henvende mig til gartneren ude på sundtorvet - han har før været
meget hjælpsom når jeg har skullet bruge noget der ikke lige er sæson for.

Mvh
Stinne

---