gode råd som jeg vil dele med andre
Fra : www.husgeraad.dk

Dato : 13-02-04 20:54

Hejsa

Jeg er førstegangskøber af lille lejlighed, og har fundet en kanon
hjemmeside, hvor det er muligt at finde alle mulige gode råd og
vejledninger, så den videregiver jeg lige til dem der har brug for et råd.

www.husgeraad.dk

Fra : Poul Andersen

Dato : 13-02-04 21:42

"www.husgeraad.dk" <martin@husgeraad.dk> wrote in message
> [...]
> hjemmeside, hvor det er muligt at finde alle mulige gode råd og
> vejledninger, så den videregiver jeg lige til dem der har brug for et råd.

Jeg håber alle spammernes emailadressesamlere får samlet din mailadresse op
så du kan blive spammet ligesom du spammer gruppen her.
Husk det er martin@husgeraad.dk i skal sende alt jeres l... til.

Jeg vil benytte mig af lejligheden til at ønske alle gruppens brugere (
altså dem der overholder usenets forskrifter )
en rigtig god week-end

Poul

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 14-02-04 09:14

"Poul Andersen" <dont.mail.me.here.use.the.group@mail.dk> wrote in message

> [...]
op
> så du kan blive spammet ligesom du spammer gruppen her.

Hehe, det er imponerende at folk ikke lærer det, magen til fjolser man skal
opleve gang på gang.

--
Kim

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 13-02-04 21:48

www.husgeraad.dk wrote:

> [...]
> hjemmeside, hvor det er muligt at finde alle mulige gode råd og
> vejledninger, så den videregiver jeg lige til dem der har brug for et råd.

Haha ...

Hvorfor ikke bare skrive det ligeud.? Istedet for at lade somom.?

Send dit indlæg i dk.opslag Og slet det her.

"Mvh." Jørgen