Min Wallstreet er døddddd!
Fra : Mogens Aagaard

Dato : 13-02-04 16:49

Min elskede PB G3 Wallstreet er pludselig stået af. Har kørt i lang tid kun
på strømforsyniningen, da batteriet er slidt op, men nu vil det sgu ikke
starte mere. Symptomerne er flg. Med batteriet i (det sidder der altid) sker
der intet når jeg slår strømforsyningen til. Piller jeg batteriet ud og slår
strømforsyningen til starter blæseren og den grønne lampe (vågebluslampen
iflg. manualen) lyser konstant. Men det varer kun ca. 3 sekunder så stoååer
blæseren og lampen slukker. Nogen bud på hvad det kan være. i
nødhjælpsmanualen står der noget om et sikkerhedsbatteri. Kan det være det
og kan man selv skifte sådan en stodder. Hjælp mig venligst.

Bedste hilsner

Mogens aagaard

Fra : Steen Larsen

Dato : 13-02-04 18:46

Mogens Aagaard wrote:
> [...]
> nødhjælpsmanualen står der noget om et sikkerhedsbatteri. Kan det være det
> og kan man selv skifte sådan en stodder. Hjælp mig venligst.

Det er ikke utænkeligt at der er et batteri der skal skiftes men forsøg
først at resette power manageren. Du kan se på apple.com/support hvordan.