Titel/gruppe søges
Fra : Nanna D. R.

Dato : 13-02-04 14:29

Jeg søger en titel på et dansk nummer. Det blev spillet onsdag i Monkey
Business på P3 onsdag d.11/2 ml. kl.19 og 20. P3 har selvfølgelig ingen
playlister fra det program - og responderer ikke på mails.
I nummeret synger de (vist nok) i omkvædet "der er ingen som dig".
Nummeret er rock-agtigt.

Kan nogen hjælpe med en titel eller gruppens navn?
På forhånd tak!
Nanna

Fra : Morten H.

Dato : 13-02-04 15:02

Nanna D. R. skrev:

> [...]
> Nummeret er rock-agtigt.
>
> Kan nogen hjælpe med en titel eller gruppens navn?

Vil umiddelbart gætte på Monopol - ingen som dig.

Morten

Fra : Nanna D. R.

Dato : 13-02-04 15:09

"Morten H." <mortenh12345@notmail.com> skrev i en meddelelse
> Vil umiddelbart gætte på Monopol - ingen som dig.
>
> Morten

Tjek! Det er den!
Tusind tak!
Nanna