Hvornår er det bedst at så græs?
Fra : Carsten

Dato : 13-02-04 11:48

Hej NG.
Hvornår kan jeg begynde at så græs?

Fra : Hans Paulin

Dato : 13-02-04 13:25

Carsten skrev:

> Hej NG.
> Hvornår kan jeg begynde at så græs?

....dét man sår i efteråret *kommer* op...

....dét man sår i foråret kommer *måske* op, har jeg fået at vide...
Hans

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 13-02-04 14:00

On 13 Feb 2004 02:47:47 -0800, manse999@hotmail.com (Carsten) wrote:

>Hvornår kan jeg begynde at så græs?

Når jorden er varm nok.
En god ting at rette sig efter er når landmændene begynder at så deres
marker til med korn...

http://www.gartneriet.dk

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-04 15:34

"Carsten" <manse999@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG.
> Hvornår kan jeg begynde at så græs?

I midten af Marts måned, såede jeg sidst, da vi skulle anlægge en ny
græsplæne. Den kom fint op.
Selvfølgelig kan det være, at du skal udskyde det til starten af April, hvis
der nu skulle træffe, at komme en snestorm i Marts måned.
Et par enkelte dage med frost plejer det dog, at kunne holde til.

Mvh. www.tjekmig.dk