Findes der en god bog om bygning af hus ??~
Fra : cjt

Dato : 23-04-01 19:23

Hej alle!

Jeg har været på biblioteket for at lede efter en bog om at bygge...
Men jeg kunne ikke finde nogen gode bøger om dette!

Vi har et sommehus og vil gerne bygge lidt ud!
Jeg søger en god gør-det-selv-bog! Den skal ikke bruges som en håndbog, men
derimod som en lærebog i at bygge!

En bog for uøvede... Sådan bygger du... Sådan støber du fundament... Sådan
laver du... osv. osv.
En bog som helt fundamentalt fortæller, hvordan man bygger fra gunden...

Er der nogen som kender nogle gode bøger ?

Med venlig hilsen

Carsten Junker Thomsen
cjt@callisto.dk

--
Carsten Junker Thomsen * Rønnevangshusene 3,1.th. * 2630 Taastrup * Denmark
Tlf.: 43 52 62 00 * Fax: 43 71 24 18 * Mobiltlf.: 26 55 15 80