Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sony kamera
Fra : FLEXMAN

Dato : 11-02-04 22:42

Hej

Jeg står og skal anskaffe mig et nyt digital kamera, hvad skal keg købe ?

Jeg har set på 2 sony kameraer P-10 og P92, er der nogle der har nogle
erfaringer med disse ?

Fra : Morten Bested

Dato : 12-02-04 14:01

Måske skulle du prøve at overveje sonys nyannoncerede kameraer:

http://www.dcresource.com/specials/PMA2004/sony/w1.shtml
http://www.steves-digicams.com/pr/sony_02112004_cybershots_pr.html

Fra : GreatDane

Dato : 12-02-04 18:04

Jeg har haft et P92 (blev desværre stjålet) og det er et fabelagtigt kamera
til pengene. Jeg har efterfølgende købt et F717, som også er kanon, men
forskellen i kvaliteten af billederne er ikke overvældende. Så hvis jeg
skulle købe idag ville jeg nok vælge V1 p.g.a. indstillingsmulighederne og
størrelsen (F717 er en stor kasse!)

Mvh
Mikkel

Fra : Steen

Dato : 13-02-04 09:49

Jeg har et P10 som jeg er ganske godt tilfreds med.
Det blev købt ud fra det at man aldrig gad tage fotoapperatet med, ved det
at det var en stor klods at slæbe rundt på.
P10 opfylder snilt de krav man måtte stille som amatørfotograf, nemt at have
med, da det kan ligge i en brystlomme om det skulle være. Vægten er heller
ikke for stor, jeg føler ikke det er til gene at have med.
Vil du til at lave en masse sjove fotografier, hvor man instiller blænde og
lukketid, så er det ikke dette du skal købe, selvfølgelig kan man justere på
det, men ikke i samme omfang som mange af de større kameraer.
Billederne er fuldt på højede med det man kan tage med sit "gamle" analog
kamera.
Bor du i nærheden af Århus, kan du godt få lov at prøve det

Søren

Fra : Kongelunden

Dato : 17-02-04 09:29

Hej FLEXMAN,

måske du skulle overveje et sony p12 i stedet, hvilket i bund & grund er
det samme kamera som P10 blot en anden farve. Men forskellen ligger i,
at du med P12 får et ekstra genopladeligt batteri samt et läderetui til
at have kameraet i - hvilket du jo sikkert allligevel skal ud og
investere i

Prisen for P12 er ikke så voldsomt meget mere end P10, men du får lidt
ekstra udstyr med til en billig penge.

Har selv nyligt köbt P12 over internettet i Tyskland (technikdirekt.de)
og er yderst tilfreds med kameraet. Valgte P12 da det er en smule mindre
end P92 samt virker mere "gennemfört" samt at man som ovennävnt får lidt
ekstra "godter" med i prisen

http://www.kandu.dk/