Colin McRae 2 - snyde kode
Fra : Valle

Dato : 11-02-04 19:42

Hej

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man får snyde koderne til at
virke, og hvad skal man skrive helt nøjagtigt, har snart prøvet alt !!

alle biler : allthebuttons ----skal der være mellem rum eller punktum --
all the buttons. ??

alle baner: letmewin -- let me win ---- letmewin. ---- let me win. ??

Somme tider virker de første gang man prøver, andre gange ikke

Mvh Jack

Fra : Laziter [9440]

Dato : 11-02-04 20:00

"Valle" <gjvallentin@mailNOT.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> alle baner: letmewin -- let me win ---- letmewin. ---- let me win. ??
>
> Somme tider virker de første gang man prøver, andre gange ikke

Prøv denne kode:

icandobetterthanthatijusthavetopraticesomemore

Den virker med 100% garanti

Mvh
Benjamin

Fra : Valle

Dato : 11-02-04 21:44

funny

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-02-04 14:32

In article <c0dt1v$cav$1@sunsite.dk>, gjvallentin@mailNOT.tele.dk
says...

> alle baner: letmewin -- let me win ---- letmewin. ---- let me win. ??

Det er ellers ikke særligt svært at gennemføre spillet. Jeg tror jeg
har brugt 14 dage - 3 uger koncentreret for at komme igennem.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Per Egil Undersåker

Dato : 12-02-04 20:05

Create new driver profiles, enter any tag, and then these word as name:

allthebuttons = All cars
greatnews = All tracks
minime = Mini Cooper S Car
evilevo = Access the Mitsubishi Lancer alternatives
gofasterstripes = Faster cars
waveyourlefts = Reverse Tracks
curryforme = Turbo Boost
eatthis = Fireball (press handbrake to activate)

På noen må du etterpå gå inn i Options - Cheats for å skru on eller off

Fra : Valle

Dato : 12-02-04 20:51

Takker for hjælpen, jeg har nu fået gang i det hele.

Mvh Jack V

"Per Egil Undersåker" <pirill-absolutely@no-spam.c2i.net> skrev i en
meddelelse news:C7QWb.32926$BD3.7544023@juliett.dax.net...