Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny hjemmeside med fotos
Fra : H Aaen

Dato : 11-02-04 19:23

Hej alle

Nu har jeg endelig fået mig taget sammen til at lave et galleri af fotos på
min hjemmeside. Billederne kan ses på http://home.gvdnet.dk/~haa

Med venlig hilsen
Henrik Aaen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-02-04 20:08

"H Aaen" <haa------@gvdnet.dk minus the -'s> skrev :

>Nu har jeg endelig fået mig taget sammen til at lave et galleri af fotos på
>min hjemmeside. Billederne kan ses på http://home.gvdnet.dk/~haa

Om igen, der er ingen af billederne der vises, husk at der er
forskel på små og store bogstaver på en server.

Dine links virker ikke, fordi du bruger \ i stien,
http://home.gvdnet.dk/~haa/HarleyDavidson\index.html, skal være
http://home.gvdnet.dk/~haa/HarleyDavidson/index.html.

Nå billederne har samme fejl ser jeg nu.
"thumbnails\IMG_0278.jpg" skal være
"thumbnails/IMG_0278.jpg".

PS. Hvis du ser det rigtig i din browser, så er det fordi du ser
det med en fejlbefængt browser, som retter fejlen (og dermed
opdager man ikke, at der er noget forkert).
--
Knud

Fra : H Aaen

Dato : 11-02-04 22:38

"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote in message

> [...]
> det med en fejlbefængt browser, som retter fejlen (og dermed
> opdager man ikke, at der er noget forkert).

Så er der hjælp på vej til alle der har måttet stave sig igennem URL'erne.
Siderne skulle nu være renset for "\", men hvis der er flere "\" tilbage så
sig endelig til.

Mvh
Henrik

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-02-04 23:18

> [...]

>Siderne skulle nu være renset for "\", men hvis der er flere "\" tilbage så

Ser ud til at virke nu.
--
Knud

Fra : Kurt Kjær Jensen

Dato : 11-02-04 20:16

H Aaen wrote:
> Hej alle
>
> Nu har jeg endelig fået mig taget sammen til at lave et galleri af fotos på
> min hjemmeside. Billederne kan ses på http://home.gvdnet.dk/~haa

Din web-side fungerer ikke i nogle browsere (f.eks. min Mozilla), fordi
mange af referencerne indeholder backslash (\) i steder for skråstreg
(/). Det ser ud som f.eks.

http://home.gvdnet.dk/~haa/thumbnails\IMG_0278.jpg

Vh Kurt http://www.aub.dk/~kkjen

Fra : H Aaen

Dato : 11-02-04 20:32

Ja I har ret, jeg har nu ikke selv sat back-slash, det har Microsoft Word
automatisk indsat med Hyperlink funktionen. Med Internet Explorer ser man
ikke den nævnte fejl. Jeg må nok hellere gå igang med den manuelle
kodeblyant, - tak for hintet.
mvh. Henrik