Kim Larsen akkorder
Fra : Jørn Weissert

Dato : 11-02-04 08:41

Søger akkorder til flyvere i natten
(google er IKKE min ven i dette tilfælde ) :/
Nogen der kan hjælpe ?

Fra : Kasper Jensen

Dato : 11-02-04 12:00

"Jørn Weissert" <weissert@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Søger akkorder til flyvere i natten
> (google er IKKE min ven i dette tilfælde ) :/
> Nogen der kan hjælpe ?

Prøv at låne den her på biblioteket:

Larsen, Kim, f. 1945
Kielgasten : musical : for 1 stemme med becifring, delvis med guitar,
el-orgel, synthesizer, bastromme
musik og tekst: Larsen m. fl., indspillet af Kim Larsen & Bellami,
redaktion: Finn Olafsson, Michael Ritto & Henning Pold, fotos: Søren A.
1989. 40 sider, illustreret
Forlag: Casadida
Serie: Casadida ; 18
Opstilling i folkebiblioteker: 78.81
Sangene fra LP'en: Kielgasten, og singlen: Tarzan mamma mia
Sangene fra LP'en: Kielgasten, og singlen: Tarzan mamma mia
Med sangtekster
ISBN: 87-88020-28-2
Pris ved udgivelsen: kr. 84.50
Indhold:
Til dem ; De fortabtes avenue ; Kielgasten ; Flyvende sommer ; La det
rokke la det rulle ; Dengang da jeg var lille ; Se min dukke ; Flyvere i
natten ; Kommunardernes sang ; Baby, please ; Soldaterkammerat ;
Pianomand ; Frit fald ; Himlen ; Den allersidste dans ; Tarzan mamma mia

Fra : jeko80

Dato : 02-03-04 20:05

"Jørn Weissert" skrev d. 11-02-04 08:41 dette indlæg :
> Søger akkorder til flyvere i natten
> (google er IKKE min ven i dette tilfælde ) :/
> Nogen der kan hjælpe ?

Her er hvordan jeg spiller den:

Vers:
D A Hm