Navn på Malle
Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 10-02-04 20:06

Hej jeg har fået fire små maller lignende fisk af en ven, det eneste han
kunne huske var at de hed noget med O. Har desværre ikke været istand til at
tage et ordentligt billede af dem endnu, men nogen ideer om hvad det kan
være. De er ikke ret store ca. 3 cm og ligner lidt en Panguis Haj (eller
hvad den nu hedder)

Mvh. Brian

Fra : Davidsen

Dato : 10-02-04 19:45

"Brian, Rikke & Kristian" <brauner@mail1.stofanet.dkREMOVETHIS> skrev i en
meddelelse news:40291d7f$0$27334$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> [...]
> tage et ordentligt billede af dem endnu, men nogen ideer om hvad det kan
> være. De er ikke ret store ca. 3 cm og ligner lidt en Panguis Haj (eller

Otocinclus måske?

http://www.amleto.de/aqua/otocincl/aqoto_bi2.htm

Mvh
Davidsen