Udslæt med lidt kløe
Fra : Hans Jørgensen

Dato : 10-02-04 17:16

I den senere tid har har haft førkølelse og lidt influensza.
Jeg har nu fået noget udslæt som kan komme alle steder på
kroppen dog mest på arme og hænder. Udbrudene varer i korte
perioder (ca. 1 time. Jeg har lagt mærke til at de kommer
når jeg dyrker sport (tennis) eller når jeg bare går hurtigt.
Jeg har aldrig tidligere haft problemer med eksem.
Er der nogen der oplevet noget lignende i forbindelse med
sygdom eller i det hele taget??.
Mvh Hans.

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-04 22:44

"Hans Jørgensen" <cypern.h@superliga.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg har aldrig tidligere haft problemer med eksem.
> Er der nogen der oplevet noget lignende i forbindelse med

Hej Hans

Kan du beskrive udslættet lidt mere, er det små væskefyldte blærer f.eks.?
Eller hvordan ser det ud?

Mvh J. Ragnar