Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sony Memory Stick og format
Fra : sniper_Nolight

Dato : 09-02-04 16:34

Når jeg tømmer min memory stick for billeder vil jeg gerne have formateret
stick'en igen - skal jeg gøre det i kameraet eller kan jeg ligeså godt gøre
det i windows - jeg har sån en box fra Hama jeg stikker kortet i og tømmer
derfra - den står som Removeable Disk I: - kan jeg højreklikke og vælge
format uden at ødelægge noget? - ved File System kan jeg vælge FAT og
FAT32 - hvilken skal jeg vælge... hvis jeg overhovedet må gøre det på den
måde.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Peter Schrøder

Dato : 08-02-04 18:33

"sniper_Nolight" skrev...
> [...]
> format uden at ødelægge noget? - ved File System kan jeg vælge FAT og
> FAT32 - hvilken skal jeg vælge... hvis jeg overhovedet må gøre det på den

Jeg vil anbefale at du gør det i kameraet.
Du kan muligvis slippe godt fra at gøre det i FAT på pc'en.
FAT32 kan dit kamera antagelig ikke læse.
Men for at undgå kludder i fil-strukturen ville jeg
vælge kameraet...

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
Replace AT with @ to reply

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 09-02-04 18:12

Jeg laver en ctrl+A (marker alt) og sletter på den måde alt når jeg har
kopieret det over på pc-en.
Det virker fint.
Der er ingen grund til at formatere hver gang!

Fra : sniper_Nolight

Dato : 09-02-04 18:25

Tak til jer begge for svar - jeg vil markere og slette i win og format i
kamera