Q: Malaysiske spidssnegle
Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 09-02-04 14:11

Hejsa

Har hørt disse skulle være gode til at rode rundt i bunden i et
sandakvarium.
Hvordan ser de ud (nogen der kan henvis til en billede)?
Hvor får jeg fat i dem (Aalborg, spurgte i en forretning, han anede ikke
hvad jeg snakkede om)?
Er der nogen i Aalborg der vil af med/sælge nogle?

Mvh. Brian

Fra : Thomas Madsen

Dato : 09-02-04 16:07

Brian, Rikke & Kristian skrev:

> Hvordan ser de ud (nogen der kan henvis til en billede)?

<http://home18.inet.tele.dk/madsen/akvarie/malajsnegl.jpg>

Madsen.

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 09-02-04 19:04

"Thomas Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> <http://home18.inet.tele.dk/madsen/akvarie/malajsnegl.jpg>

Takker

Fra : Ole Vandborg Rasmuss~

Dato : 10-02-04 11:35

Og skulle du komme i nærheden af Tjele har jeg et par hundrede millioner af
dem gående i mit akvarie... du må da godt få et par stykker

/Ole

"Brian, Rikke & Kristian" <brauner@mail1.stofanet.dkREMOVETHIS> skrev i en
meddelelse news:4027bd6b$0$24079$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 10-02-04 12:19

Hej

Brian, Rikke & Kristian wrote:
> Hvordan ser de ud (nogen der kan henvis til en billede)?

Der ligger et nærbillede i news:dk.binaer

> Er der nogen i Aalborg der vil af med/sælge nogle?

Mon ikke de fleste forhandlere har et par stykker?

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk