Kitsæt problem til kompressor
Fra : Olsen

Dato : 08-02-04 22:18

Jeg har købt et billigt kit-sæt i Jem & Fix til min nye kompressor.

Den del jeg kan bruge til at pumpe luft i dæk slipper luft ud konstant.
Skal den ikke kun gøre det når jeg trykker på håndtaget?

Eller skal den tilsluttes en dækventil først og derpå tændes/tilsluttes?

Kan man få en stift til "pusteren" så man nemmere kan påfylde luft i
bolde?

\Olsen

Fra : Gert

Dato : 08-02-04 22:44

"Olsen" <snipnospamSLET@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Skal den ikke kun gøre det når jeg trykker på håndtaget?
>
> Eller skal den tilsluttes en dækventil først og derpå tændes/tilsluttes?

det lyder som om den er defekt, jeg har selv haft en fra et billigt sæt som
lavede samme nummer, den røg dog ud, da det ville være billigere at købe et
nyt sæt, end at senden den afsted for at få byttet (fra Harald Nyborg)

så ned og byt er nok rådet

> Kan man få en stift til "pusteren" så man nemmere kan påfylde luft i
> bolde?

det mener jeg at have set, mon ikke den kan fås i en sportsforretning

Med Venlig Hilsen
Gert Ringholm Møller
www.fordp7-bornholm.dk
www.lynghoy.dk

Fra : Olsen

Dato : 10-02-04 01:48

"Gert" <GRM@SPAMSAKS...c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
købe et
> nyt sæt, end at senden den afsted for at få byttet (fra Harald Nyborg)

Du havde ret: Jeg byttede sættet og så virkede delen OK.

\Olsen

Fra : bobenontot

Dato : 09-02-04 10:17

"Olsen" skrev d. 08-02-04 22:18 dette indlæg :

> Kan man få en stift til "pusteren" så man nemmere kan påfylde luft i
> bolde?
>
> \Olsen

Hej Olsen - "Biltema" har et sæt til ca. 40 kr. med tre spidser i: Til
cykel, bolde og luftmadras/gummibåd. Har selv overvejet at købe det -
skal bruges i en "dæk-pumper". Har selv et sæt magen til (fra Harald
Nyborg = samme koncern), men har ikke prøvet det hele endnu. Det vil jeg
gøre, for at finde ud af om der evt. er samme defekt.

Hilsen Bobenontot

http://www.kandu.dk/