iSync og P900
Fra : Ukendt

Dato : 08-02-04 18:53

Hej

Jeg kan ikke få min P900 til at synce med iSync.

Jeg får fejlen:
"torsdag, 5. februar 2004 22.19.10
|Helledie P900| Helledie P900 har for lidt hukommelse. Fjern nogle data fra
enheden, og synkroniser igen.
Kanalen Helledie P900 fremkaldte en undtagelse NSSyncConduitException:
Helledie P900 har for lidt hukommelse. Fjern nogle data fra enheden, og
synkroniser igen..
kan ikke oprette forbindelse til enheden for at synkronisere Helledie
P900."

Jeg syntes bare ikke det kan passe at der er for lidt plads i mobilen og
jeg har kun 3 test-aftaler i iCal.

Kan det have noget at gøre med at jeg også gerne vil Synce med en PC?

Når jeg danner par, fra Tlf til Mac, spørger den om jeg vil bruge telefonen
med Adressebog, internet forbindelse, men jeg kan ikke vælge kalender, kan
det have noget at sige?

Jeg har iCal og Adressebogen aktive når jeg iSync'er (har også prøvet uden)

Jeg havde samme problem med min P800, da jeg hvade sådan en.

Håber nogen kan hjælpe.

/Ole