Kaviar i København
Fra : Lars Knudsen

Dato : 07-02-04 20:19

Halløj,

Hvor køber man billigst iransk eller russisk kaviar i Københavnsområdet
(altså den "rigtige" sorte/grå kaviar)?

Metro måske?

** Lars

Fra : monty@dabroz.org

Dato : 07-02-04 20:28

http://www.caviar-house.dk/

Fra : Lars Knudsen

Dato : 07-02-04 20:34

Hejsa,

"monty@dabroz.org" <Monty@dabroz.org> wrote in news:40253c4a$0$1635
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> http://www.caviar-house.dk/

Så vidt jeg kan se på deres hjemmeside har de kun engros-salg i Danmark?

De har vist også en butik i transithallen i Kastrup, men det er ikke lige en
mulighed.

** Lars

Fra : martin

Dato : 07-02-04 21:08

"Lars Knudsen" <newspost@landligt.dk> wrote in message
> [...]
>
> De har vist også en butik i transithallen i Kastrup, men det er ikke lige

De plejede at have det i delikatessen i Illums kælder - men da det vist ikke
går for godt for Illum ved jeg ikke om de har sparet den niche væk.
Martin

Fra : Spangkuk

Dato : 07-02-04 21:55

"martin" <m_rudbeck@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> De plejede at have det i delikatessen i Illums kælder - men da det
vist ikke
> går for godt for Illum ved jeg ikke om de har sparet den niche væk.

Den er væk. Søstrene er flyttet Nordpå med forretningen.

Spang

Fra : monty@dabroz.org

Dato : 08-02-04 15:20

Duh, ..... måske hver lidt frisk .. ring til CaviarHouse !!!!

Fra : monty@dabroz.org

Dato : 08-02-04 17:27

og hvis jeg havde noget selvkritik ville jeg have skrevet: Duh, vær lidt
frisk, ring til Caviar House.

Fra : Kasper Kristensen

Dato : 08-02-04 00:09

> [...]
> Halløj,
>
> Hvor køber man billigst iransk eller russisk kaviar i Københavnsområdet

Magasin måske?

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 08-02-04 21:10

newspost@landligt.dk (lars knudsen) writes:

>Hvor køber man billigst iransk eller russisk kaviar i Københavnsområdet
>(altså den "rigtige" sorte/grå kaviar)?

Inde ved Park Hotel ligger der en russisk special-forretning - jeg er ikke
fra københavn, og kan ikke huske hvad gaden hedder, men hvis du kommer fra
Rådhuspladsen og går ud forbi Park Hotel, kommer du til et kryds, der
drejer du til højre, og vupti, i kælderen er den russiske butik. De kan
helt sikkert hjælpe dig.

--
Frank Løkkegaard
Tlf. 75 51 43 11 * Fax 75 51 47 11 * Mobil 26 39 73 11