AAO - training
Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 22-01-04 21:15

Hej, jeg har lige fået øjnene op for America's Army: Operations som
simpelthen er fantastisk, fatter ikke at det fås gratis. Nå, nok om det, nu
til problemet:

Jeg er ikke særlig langt, men ved Spec. Ops. træningen hvor man skal op til
prøve i identifikation af fartøjer/våben. Jeg kan kun få 66, men prøver hele
tiden at forbedre mig. Det er bare supertræls at man skal høre den enormt
kedelige undervisning først. Er der mulighed for at skippe den så man bare
gør direkte til prøven??

Mvh.
Rasmus Thorsø Nielsen

Fra : Peter C:\\>

Dato : 22-01-04 21:45

"Rasmus Thorsø Nielsen" <rasmus90_fake_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kedelige undervisning først. Er der mulighed for at skippe den så man bare

Nej.... Du er jo i hæren Hvad troede du det var ? et computerspil måske

"Lyt og lær"....og kig lidt på plancherne på væggen....så skal du nok bestå

MVH Peter C:\

Fra : NUXX

Dato : 23-01-04 10:30

> [...]
> kedelige undervisning først. Er der mulighed for at skippe den så man bare

Hvor kan man egentlig hente aao? Har søgt lidt på google. kunne ikke lige
finde noget.

/Mads

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 23-01-04 14:15

"NUXX" <cow@cow.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hele
> >

> Hvor kan man egentlig hente aao? Har søgt lidt på google. kunne ikke lige

www.americasarmy.com ;)

Mvh.
Rasmus

Fra : niels larsen

Dato : 23-01-04 18:41

> enormt
> bare

> www.americasarmy.com ;)
>
> Mvh.
> Rasmus

Hej eller her
http://aaotracker.4players.de/downloaddb.php

Mvh. Niels

Fra : peet_dk

Dato : 23-01-04 21:11

> [...]

> kedelige undervisning først. Er der mulighed for at skippe den så man bare

Måden jeg kom vidre var ved hjælp af www.google.com Man får jo heller
ikke brug for det i selve spillet.

Ses i AAO!

Fra : SB

Dato : 25-01-04 23:47

> Måden jeg kom vidre var ved hjælp af www.google.com Man får jo heller
> ikke brug for det i selve spillet.
>
> Ses i AAO!

Og her gik jeg og troede google var en søgemaskine, vidste ikke at den også
var i AAO

Søren