Need for Speed Underground - Cheat ?
Fra : rjtele2

Dato : 11-01-04 20:43

Hvordan taster man div. koder ind ?

jeg har f.eks en der hedder '111skyline'

men jeg kan ikke få det til at virke.

Hjælp !

Fra : DJ_Adrian

Dato : 11-01-04 21:25

"First, go to the Statistics sub-menu. Then back out to the Main Menu by
pressing DELETE." og tast så din kode ind, der er flere at hente her,
http://www.game-revolution.com/games/codes/pc/need_for_speed_underground.htm

DJ_Adrian

Fra : Kim Larsen

Dato : 11-01-04 21:37

"rjtele2" <kfhkshd@ssffasdfj_invalid.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan taster man div. koder ind ?
>
> jeg har f.eks en der hedder '111skyline'
>
> men jeg kan ikke få det til at virke.
>
> Hjælp !

Man snyder da ikke i det spil, desuden er den bil noget skod til alt
undtager drag-race. Jeg har snart gennemført spillet to gange uden snyd, så
kan du også
Hvis det er opdateringen du mangler, så er den stadig i dk.binaer, der er
det hele til at få spillet til at køre "normalt", se tråden NFS_U_Update fra
10-01-2004

Kim Larsen

Fra : Incredible

Dato : 12-01-04 06:34

det spil er for let, på PC

men på PS2 er det en hel anden historie ... damn den styre af H til

har gennemfært det på pc, men er ikke engang i gennem første bane på PS2