Mulle Meck, køre gammelt spil under XP
Fra : Mogens

Dato : 11-01-04 10:21

Hej
Ungerne har fået et nyt stenalderspil. Det kan desværre ikke køre.

Har prøvet under kompabilitet at ændre skærmopløsning til 600x489 med 256
farve som spillet er lavet til.

Fejlmeddelelsen er manglende frames og kode 201

Er der nogen der kan hjælpe?

mvh
Mogens

Fra : Gilbert{5750}

Dato : 11-01-04 12:21

"Mogens" <Mogens-Haugaard@FDF.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> farve som spillet er lavet til.
>
> Fejlmeddelelsen er manglende frames og kode 201

hi mogens har du prøver oxo under kompatiblitet at sætte flueben i kør som
win 95 / 98 ??
hilsen Gilbert

Fra : Mogens

Dato : 11-01-04 13:21

Ja, det har jeg prøvet, desværre uden resultat. Det burde jeg selvfølgelig
have skrevet 1. gang.

Anyway, tak for dit svar.

mvh

Mogens

Fra : Michael

Dato : 11-01-04 13:45

Har du kørt Windows Update, det er lykkedes for os at få Mulle Meck til at
køre, dvs. Byg bil og Byg fly, Byg båd havde vi vist tilsvarende problemer
med.

Michael

Fra : Mogens

Dato : 11-01-04 18:04