Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
januar 2004
Fra : Ulf Pedersen

Dato : 06-02-04 16:29

Hejsa

Så er min hjemmeside opdateret med nye billeder fra januar 2004
--

Mvh. Ulf Pedersen
http://www.digifoto-nord.dk/ - min legeplads

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 21-03-04 19:52

Hejsa

Så er min hjemmeside opdateret med nye billeder fra februar 2004

--

http://www.imagerating.dk/minedata.asp?sted=79&nr=5

Fra : Alex W

Dato : 21-03-04 23:58

"Ulf Pedersen" <info@digifoto-nord.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Så er min hjemmeside opdateret med nye billeder fra februar 2004

Hej Ulf

Uha jeg blev sulten da jeg så billede 10 Picnic Meget hyggeligt! Du har en
flot kontrast i dine billeder, især dette!
Billede 4 Det lille hus har en god stemning og virkningen i kompositionen
bliver forstærket af tågen. Godt set.
Billede ) med toget kan jeg også godt lide
Katten mangler lys i øjnene, det er en skam, billedet vil vinde ved det.

Billede 5 er også hyggeligt, men, skarpheden er for langt fremme Du har
stillet skarpt på bladene i stedet for selve blomsten. Kompositionen er helt
fin.

/Alex W

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 22-03-04 02:21