Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Olympus 740 uz hjælp
Fra : someone@somedomain.c~

Dato : 25-01-04 14:16

er der en velig sjæl der måske vil smide nogle testbilleder op taget med et olympus 740 uz
med 10x zoom og ellers hva i har da jeg overvejer at købe dette kamare.
På forhånd mange tak.

Fra : Aksel

Dato : 25-01-04 15:32

<someone@somedomain.com.invalid> skrev i en meddelelse
> er der en velig sjæl der måske vil smide nogle testbilleder op taget med
et olympus 740 uz
> med 10x zoom og ellers hva i har da jeg overvejer at købe dette kamare.
> På forhånd mange tak.

Test og prøvebilleder. Steve er meget seriøs.

http://www.steves-digicams.com/2003_reviews/c740uz.html

Hilsen Aksel

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 25-01-04 17:30

On 2004-01-25, Aksel <akselj.fjerndette@jensen.mail.dk> wrote:
> Test og prøvebilleder. Steve er meget seriøs.

Men han er ikke kritisk. Inden han kommer med kritik skal tingene
være MEGET dårlige.

Fra : Anders Sørensen

Dato : 25-01-04 16:30

Den Sun, 25 Jan 2004 13:16:07 GMT, skrev
<someone@somedomain.com.invalid>:

>er der en velig sjæl der måske vil smide nogle testbilleder op taget med et olympus 740 uz
>med 10x zoom og ellers hva i har da jeg overvejer at købe dette kamare.

Prøv http://www.pbase.com/cameras/olympus/c740uz

Mvh.
Anders Sørensen
Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar

Fra : Lars Svane

Dato : 26-01-04 22:11

Jeg prøver lige at putte et billede i dk.binaer

Det er taget med 10x zoom håndholdt, måtte tage en 5-6 billeder for at
kunne vælge et som ikke var rystet. Det var dog lidt diset den dag.

Med stativ er det intet problem.

Jeg har haft kameraet i 14 dage nu og har taget en masse billeder. Er
bestemt ikke skuffet men har endnu ikke udforsket alle finesserne.

Har flere billeder jeg kan maile, alle er taget med AUTO instilling.

Mvh
Lars

Fra : Lars Svane

Dato : 26-01-04 23:17

Det gik ikke vildt godt.

Men se på http://monbjergpil.dk/foto/foto.htm

Det fylder helt vildt, komprimering er jeg ikke kommet til endnu

Mvh
Lars

Fra : N/A

Dato : 31-01-04 15:26

Fra : max

Dato : 31-01-04 15:26

"Per Andersen" <perand@c.dk> skrev i en meddelelse

> <someone@somedomain.com.invalid> skrev i en meddelelse
> et olympus 740 uz

Ingen billeder i denne NG tak.. !!! -max-