Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nyt digital kamera, skal man prøve noget n~
Fra : Mark

Dato : 19-01-04 17:27

Hej

Mit canon A60 gik i stykker i december (E18) så nu er jeg på udkig efter et
nyt, fik pengene tilbage igår, 2195,- derfor skal det nye også ligge i det
pris leje, gerne billiger da jeg gerne vil have et 128mb kort mere.

Jeg har et 128mb cf kort og AA batterier fra mit A60. Derfor vil jeg meget
gerne have et kamera der bruger cf, og gerne AA batterier.
Så vidt jeg kan se, så er det canon og nikon jeg skal se efter.

Jeg var jo glad for mit A60, men den E18 fejl, har jeg ikke lyst til at
prøve igen, jeg fik ganske vidst mine penge retur, men det er, efter hvad
jeg har læst/hørt, ikke nogen ualmindelig fejl for canon.

Kameraet må ikke være større end A60, gerne mindre størrelse, ville være
rart at kunne have det i lommen

Der må gerne være mulighed for video og manuel instilling, men vigtigst er
det at, det har hurtig auto focus, og tænder hurtigt.

Mht. megapixels, så er 2mio fint, men må gerne have mere, jeg vil bare ikke
betale ret meget få at få de extra megapixels.

Kigger på Nikon coolpix 2100 og 3100, Canon ixus II hvis jeg kan få den med
cf, samt canon A60.

Er der andre ændringer på den nye IXUS II, i forhold til den gamle, udover
cf/sd kort?

Nogen der kan hjælpe? Hvad bør jeg vælge?

Mvh
Mark