Saltvand
Fra : Thomas

Dato : 06-02-04 11:17

Hej Ng

Hvor findes der gode forretninger i københavn og omegn, hvor man kan se og
finde inspiration til at opstarte et saltvands akvarie.

Mvh

Thomas

Fra : Carsten Gall

Dato : 06-02-04 12:06

"Thomas" <t_sand@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Ng
>
> Hvor findes der gode forretninger i københavn og omegn, hvor man kan se og
> finde inspiration til at opstarte et saltvands akvarie.

Selvfølgeligt findes der gode saltvandsbutikker i købanhavn *s*
Faktisk er der mindst 4 stk. I absolut usorteret orden:
Decocean hovedgaden Glostrup,
Klovnfisken, Frederiksberg alle
Planteimporten Valdemarsgade Vesterbro
Akvarieselskabet/akvarieudstyr Laplandsagde Amager.

Nu ved jeg ikke helt hvad du mener med at finde inspiration, en butik med
et stort udvalg i fisk og koraller eller en butik med et flot
udstillingsakvarie??

Efter minoverbevisning er den bedste inspirationskilde andre akvaristers
akvarier, men hvis du hopper over på
http://www.nordicreefforum.dk vil du kunne få de fleste af dine spørgsmål
besvaret der.

Carsten

Fra : Kim Adersen

Dato : 06-02-04 23:15

> [...]
>hvor man kan se og
>finde inspiration til at opstarte et saltvands akvarie.

Decocean Aquarium i Glostrup. Han har netop fået sat et
udstillingsakvarie op i det ene vindue, som efter min mening
er fornuftigt bud på et start akvarium.

Mvh/Greetings
Kim Andersen