Visor
Fra : Morten Lind

Dato : 06-02-04 19:15

God aften...

Har lånt en Handspring Visor.

Hvad er det, og hvorfor sker der ikke noget, selvom jeg har sat nye
batterier i, sat den i "laderen"/"sync´eren" og trykket på tændknappen?

Skal den bare smides ud - den har aldrig været brugt.

Driveren fra den originale CD er installeret og opdateret -
Handspring.com er gennemsøgt, men jeg er nok for træt.

Hvis nogle af Jer véd noget om den, hører jeg vældig gerne om det.

På forhånd tak,
Morten

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 07-02-04 22:00

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> God aften...
>
> Har lånt en Handspring Visor.
>
> Hvad er det, og hvorfor sker der ikke noget, selvom jeg har sat nye
> batterier i, sat den i "laderen"/"sync´eren" og trykket på tændknappen?

Det er en palm computer. Gå til handspring.com som nu er ejet af palmone
og se om du kan finde noget support på din model.

Hvis der er strøm på vil jeg tro at den skal resettes. Gøres på palm
modeller gennem et lille hul bagpå - hvordan det forholder sig med
handspring modeller ved jeg ikke.

Og dog:

<http://www.handspring.com/support/ts_hard_reset_batt.jhtml>

> Skal den bare smides ud - den har aldrig været brugt.

Gør lige ovennævnte forsøg først
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Morten Lind

Dato : 07-02-04 21:16

> [...]
>
> Hvis der er strøm på vil jeg tro at den skal resettes. Gøres på palm
> modeller gennem et lille hul bagpå - hvordan det forholder sig med

Hej Michael og tak

Jeg tror, det må være strømmen.

Jeg kan simpelthen ikke få den tændt - dine resetforsøg er gjort - det
stod i manualen og det er ligesom på en Palm.

Jeg har bootet i 9 - installeret driver og lige lidt hjælper det.

Jeg har været på Handspring.com og videre til deres support, men kajn
ikke finde noget relevant.

Det ser ud som om, den har været udsat for batterilækage - husker du fra
gamle lommelygter - sådan noget hvidt/brunt ir?

Skiftede batterierne(de nye)- rensede kontakterne og nu har jeg da fået
sorte striber på skærmen

Men længere er jeg ikke kommet
M.

Fra : Michael Petersen

Dato : 07-02-04 23:29

Michael Tysk-Andersen wrote:

> [...]
>
> Hvis der er strøm på vil jeg tro at den skal resettes. Gøres på palm
> modeller gennem et lille hul bagpå - hvordan det forholder sig med

Jeg havde en Visor for et par år siden - den har ganske rigtigt et lille hul
bag på til reset - den brugte jeg ofte! Det var en rådden tingest. Den havde
det med pludselig at gå fuldstændig kold - enten frøs skærmen eller også gik
den bare fuldstændig ud (som om batterierne blev taget ud) og tabte alle
data (hvilket jo så gjorde den fuldstændig ubrugelig som en troværdig
'samarbejdspartner') Efter et par gange rep. opgav jeg den og har ikke haft
pda siden. Måske har du fat i en tilsvarende mandagsmodel (med mindre de
alle er ens - jeg har hørt om flere som har haft bøvl med netop Visor'en).

Mvh, Michael Petersen

Fra : Morten Lind

Dato : 07-02-04 23:20

Michael Petersen <micFJERN@reflector.dk> wrote:

> [...]
> alle er ens - jeg har hørt om flere som har haft bøvl med netop Visor'en).

Tak
M.