jokoren - havnen / remix
Fra : Mette og René

Dato : 01-02-04 13:47

Hvad synger de hvor han synger " hvor du fra.....århus vv" eller er det ve
eller vg?

--
MVH René

www.golf2.dk
www.racerc.dk
http://www.vrcr.dk
http://www.gshobby.com/sitecarts/sitecarts.cgi
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXUU90&P=0

Fra : Ralph

Dato : 01-02-04 15:47

"Mette og René" <metterene@(slet)tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad synger de hvor han synger " hvor du fra.....århus vv" eller er det ve
> eller vg?

Rimfødderne passer ikke så, han er er nødt til at få V´et til at fylde to
stavelser - derfor bliver det lidt sydsjællandsk-agtigt: "v e"

Iøvrigt mærkeligt at han (tror nok det er LOC der har skrevet det vers) ikke
gør det lidt mere tydeligt med sammenfaldet mellem deres Nokia´er og deres
postnummer.

Med hensyn til originalen, lyder noget af teksten: "Sort Sol i en bunker,
undergrund, lortet funker" HVAD undergrund er der ved SortSol? Deres sidste
hit var skrevet af Søren Aqua Rasted, hittet før havde Sidsel med, de er
s´gu ligeså meget undergrund som Richard Ragnvald

--
venligst
Ralph

Fra : Christian Muus

Dato : 01-02-04 16:00

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in message
> [...]
> hit var skrevet af Søren Aqua Rasted, hittet før havde Sidsel med, de er
> s´gu ligeså meget undergrund som Richard Ragnvald

Måske er det bunkeren der er undergrund?

Men anyway, jeg er ikke særlig meget nede med Jokerens lyrik. Fatter ikke,
at han får så meget ros af anmelderne. Jeg synes meget af det er talentløst,
og tit er rimfødderne nærmest bare sådan nogle der rimer for at rime. Bare
min mening.

Fra : Jens Frøkjær Laursen

Dato : 01-02-04 16:17

"Christian Muus" <christianmuus2@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
talentløst,
> og tit er rimfødderne nærmest bare sådan nogle der rimer for at rime. Bare

Yes, endnu en undskyldning til at linke til min yndlingsboganmeldelse:

"Hey Joker,-- ka du følge min drift:
Du kalder det rap,
men det er crap,
når man ser det på skrift."

Det er ikke alle anmeldere der giver ham ros

/Jens

Fra : Lars Frandsen

Dato : 01-02-04 16:27

"Jens Frøkjær Laursen" <jflaursen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> talentløst,
Bare

> Yes, endnu en undskyldning til at linke til min yndlingsboganmeldelse:

ROTFL

jeg troede kun det var mig,
der ikke syn's, han er sej.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 06-02-04 22:52

"Lars Frandsen" <lars@jyde.dk> wrote in message
> jeg troede kun det var mig,
> der ikke syn's, han er sej.
> --
> Mvh.
> Lars Frandsen, Bramming
> http://home.tiscali.dk/larsfr/

Jokeren er og blir et NUL - Face it

Fra : Christian Muus

Dato : 01-02-04 16:45

"Jens Frøkjær Laursen" <jflaursen@hotmail.com> wrote in message

> talentløst,
Bare

> Yes, endnu en undskyldning til at linke til min yndlingsboganmeldelse:

> [...]

Nope, men denne anmelder bliver faktisk også svinet til i remixet af
"Havnen" hvor han vist bliver kaldt 80'eranmelder...

Fra : 8210 Århus

Dato : 01-02-04 17:09

"Mette og René" <metterene@(slet)tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad synger de hvor han synger " hvor du fra.....århus vv" eller er det ve
> [...]

Århus V - LOC referere jo osse til Nokia's 8210